Leuk weekend…

Het was weer een leuk weekend.

Vrijdagmiddag hebben we Maria en Natalia weer uit school gehaald, ze kwamen weer gezellig logeren.

Eerst moesten de dames even hun huiswerk maken, gelukkig hadden ze dit keer niet zoveel. Daarna douchen, eten en voor het slapen gaan nog even kaarten met Opa. Ze pestten elkaar de tent uit ;-).

De volgende dag hebben ze lekker gezwommen en gespeeld bij het zwembad en ’s avonds zijn we nog een keer naar Holiday World geweest. Vorig jaar januari waren wij daar ook al een keer en ze hebben weer genoten. ย Na afloop nog even een Happy Meal gehaald bij MacDonald en na nog een paar potjes kaarten met zijn viertjes gingen ze heerlijk slapen.

Ook zondag bleven ze bij het zwembad. Om 16.00 uur waren we allemaal gedoucht, opgedoft en afgestoft en kwamen Nick en Elsa keurig op tijd aan. We vertrokken naar een nieuwe schepchinees de ‘Panda Wok’ in het centrum. Nico ging lopen. We hebben heerlijk gegeten en daarna hebben ze mij nog even naar huis gebracht.

Toen hebben we voor ruim 4 weekjes afscheid genomen want a.s. woensdag ga ik voor 4 weekjes met Binky naar Nederland. Ik heb er wel weer zin in. Lekker weer bijkletsen met buren, wat bezoekjes afleggen en leuke dingen doen samen met Diana. Ik heb er weer zin in!

Ik zal eens kijken of ik nog wat ZON in mijn koffer kan proppen…

Deze slideshow vereist JavaScript.

27 gedachten over “Leuk weekend…

  1. Weer even lekker zitten genieten van jullie foto’s ๐Ÿ™‚ Is een mooi weekend geweest ………. en, als je dan toch plaats in je koffer overhebt, zou je dan ook wat hogere temperaturen mee willen nemen? Met de zon zit het hier redelijk goed, maar die temperatuur ……….. bagger ๐Ÿ˜ฆ

    Like

  2. Hallo lieve Trees,ook ik heb je gemist hoor,en ik kom zeker een keer op de koffie,en neem versterking mee.:-))
    Hele goeie reis,en tot ziens,dikke pakkerd Tooske

    Like

  3. Na deze (mooie) foto’s weet ik hoe bruin iemand op Gran Canaria kan worden. Tjonge.
    Veel plezier in Nederland. Het is hier natuurlijk niet zo warm als daar maar toch, het is veel beter dan een paar weken geleden. Alleen waait het nogal.

    Geniet van je Nederlandse maand.

    Like

  4. Heel fijn dat je weer naar Nederland gekomen bent. Ik denk dat je dochter Dianna bijzonder blij
    zal zijn. Fijn telefoongesprek gehad vanmorgen. Geniet van je verblijf hier. groetjes Corry

    Like

  5. Wat een leuke foto’s van jullie gezellige weekendje Trees. ๐Ÿ™‚
    Oef, 4 weken zonder elkaar. Gaat dat wel lukken? ๐Ÿ˜‰
    Ik wens je een goede vlucht en veel plezier in Holanda. ๐Ÿ™‚

    Like

  6. Heerlijk zo met je kleindochters bezig zijn. Ze worden zo gauw groot. En neem die zon maar lekker mee hoor, de natuur en wij kunnen ze nu wel gebruiken.

    Like

  7. Hoi Trees,
    zoals altijd, ben je weer van harte welkom in ons kikker-molen-klompen landje.
    En dat van die zon, vind ik een prima voorstel van je. DOEN!!!!
    Fijne vlucht.
    Groetjes Maria

    Like

  8. Mooie foto’s dus je komt weer even buurten , maar begrijp ik goed dat opa daar blijft of heb ik iets over het hoofd gelezen * je mag ook zeggen Laura dat gaat je niks aan * ๐Ÿ˜‰ Alvast een goeie vlucht terug Trees ๐Ÿ˜€

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!